Přišlo vám zboží, které není kompletní? Chybí něco v balení? Přišel vám poškozený balíček? Pošlete nám obratem e-mail s číslem vaší objednávky, nejlépe s fotografiemi poškozeného nebo nekompletního zboží, abychom mohli váš problém efektivně řešit. Celý proces trvá až 30 dní. V případě uznání reklamace zašleme na vaší adresu kurýra, který vyzvedne zboží a následně do pár dní vám zašleme zpátky zpět peníze.
Soubory cookie používáme, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud budete tyto stránky nadále používat, budeme předpokládat, že jste s nimi spokojeni.
Zadejte prosím své uživatelské jméno nebo e-mailovou adresu. Odkaz na vytvoření nového hesla obdržíte e-mailem. Vzpomněli jste si teď? Zpět na přihlášení